محصولاتی که در وبسایت میلنا درج شده‌اند بر اساس هر کاربرد و قیمتی، دارای وزن و حجم متفاوتی هستند.

برخی محصولات مانند لوازم جانبی نظافت و نگهداری استخر که شامل انواع برگ‌گیر، سرجارو، کیت‌های ضدعفونی و بسیاری از اقلام مربوط به ورزش در آب استخر، از حجم کمتری نسبت به تجهیزاتی مثل پمپ تصفیه آب استخر، فیلتر شنی و رطوبت گیر برخوردار هستند و قاعدتا حمل و نقل آنها کار ساده‌تری است.
بعد از ثبت سفارش توسط و مشتری و حصول اطمینان از نشانی و شماره تماسی که در سایت درج کرده است و البته مشاوره با کارشناسان فروش، مرحله ارسال کالا شروع می‌شود.

پیک موتوری

تیپاکس

باربری

وانت

ارسال به وسیله باربری

یکی از بهترین و امن‌ترین راهکارهای ارسال محصولات خریداری شده توسط مشتریان، تحویل محصول به باربری است.

معمولا باربری‌های مجاز و معتبر دارای ساز و کار ایمن هستند (کد اتحادیه، GPS، ثبت اطلاعات گیرنده و فرستنده و …) و ضمانت ارسال توأم با حفاظت فیزیکی از کالا را تحت شرایطی که برای دریافت بار اعلام می‌دارند، فراهم می‌کنند.

ارسال به وسیله تیپاکس

تیپاکس از خوشنام‌ترین شرکت‌های حمل و تقل و باربری است که توانایی ارسال بار را به اقصی نقاط ایران دارد.
این شرکت نیز از ساز و کار قدرتمندی برخوردار است و سلامت و حفاظت فیزیکی کالای ارسالی را تضمین می‌کند.

ارسال به وسیله وانت

برای مرسولات با حجم و وزن مناسب و البته مسافت‌های تقریبا کوتاه، ارسال با وانت هم گزینه خوبی است. معمولا افرادی که چندین قلم تجهیزات و لوازم استخر، سونا و جکوزی خریداری می‌کنند، از این گزینه استفاده می‌کنند.
دوباره لازم به ذکر است که میلنا، هیچ گونه دخل و تصرفی در تعیین قیمت کرایه ارسال بار نداشته و ندارد و این هزینه طبق تعرفه‌های باربری‌ها، شرکت تیپاکس و اتحادیه صنفی مربوط به رانندگان وانت پرداخت خواهد شد.